23,6 grader! :)

Gooodmorgon allihopa :D

Gud det känns så himla skönt att vakna av solen för en gångs skull. Det var väldigt länge sen. Nu ligger jag och lisen fortfarande kvar i sängen, vi vaknade för en stund sen. Eller jag vaknade först så jag gick å hämtade min laptop, nu har hon också vaknat! :) Solen skiner och det är nog hundra grader ute redan nu! :) Idag ska vi åka och handla present till J som fyller femton år idag. Jag är dock inte så bra vän med henne så jag ska inte köpa någonting men A and L ska dit på ett litet födelsedagsparty senare :). Min största brorsa är utomlands med min pappa! Haha, och när han åker nånstans tar jag alltid hans säng. För den är gudomig och jättestor. Så här får jag sova i några dagar. Det är så himla mysigt för jag har en bärbar dator. Och det är jättebra för då kan jag vara vart jag vill i lägenheten. Och det bästa e att jag kan ligga i sängen och dega när jag skriver! :) haha. Nu ska vi äta frukost.


See you :) puss och kram /J


HA EN UNDERBAR DAG I SOMMARVÄRMEN! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0