BajsBajsBajs!

Hej alla läsare! :)


Tisdagar är en sån dag man bara inte vill vetas av. Varje tisdag är bara en stor besvikelse för att man inte orkar göra någonting. Den här dagen och alla andra tisdagar på de här året har jag börjat klockan åtta och slutat kl.16. Och det suger så jävla mycket och dem tråkigaste lektionerna är ju bara tvungna å vara på samma dag. Fucking tisdag!!

Men i alla fall idag var det löpartest på idrotten. Och det suger! Och dessutom så har det varit pisskallt idag och jag hade shorts. Men det gick bra ändå, fast det är fortfarande ingenting jag tycker om att göra. Springa långa sträckor på tid. Jag förstår inte ens varför man gör det!. Fan man borde verkligen bojkotta alla form av löpartest!

 Men i alla fall annars har dagen varit ganska bra! Eller jävligt seg och tråkig men ganska okej ändå. Jag hade några inställda lektioner idag så jag och lalla gick hem till mig och chillade en stund! Idag har jag massor å plugga inför provet imorgon så det här är nog de sista inlägget för idag,


Men ha det så bra allihopa! :)


Puss och kram /J



 




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Lycka till med pluggandet sötis :)

2008-05-13 @ 20:02:29
URL: http://Sommmarnatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0