.

För en vecka sen var det varmt. Jag hade ett stort leende på läpparna och en lycklig känsla i kroppen. Blommorna hade precis växt upp och började känna sig som hemma inför de månader som de ska stanna. Fast nu idag så är dem begravda av lera. Solen skiner inte längre och såväl inte mitt leende. Allt är som en cirkel. Saker och ting går i en riktning, men ändå så känns det som att man går tillbaka några veckor tidigare när man känt sig likadan. Kanske är det så att tiden lurar våra sinnen, eller kanske det är så att man upplevt samma sak flera gånger. Eller så kanske det är naturligt att känna samma sak tusen gånger om och om igen i livet!?..


Hoppas solen kommer tillbaka och gör mig happy igen!!


Idag har det varit en ganska lugn dag. Allting har varit sig likt. Men vi såg på teater idag, och det är ju inte så vanligt. 8-9ornas! Mina sötisar var med! Jätteduktiga förresten. Men i alla fall det var Ronja Rövardotter som de spelade. Rövardotter var jättejätte duktig! Jag kan verkligen inte förstå hur en människa kan komma ihåg så himla många meningar! Som ska sägas på rätta stället med de rätta uttryckt och med den rätta tonen. Jag skulle typ bli helt jävla störd i huvet av att göra samma sak flera gånger om igen. Så bra jobbat alla skådisar....


Puss och kam /J

lite senare: :)

solen skiner inte men jag kom precis på att det är sex and the city idag och top model och Grey's anatomy! så leendet har förtubblats den senaste timmen! :) annars så har jag bara skrivit på min sv-uppsats idag som handlar om Henning Mankell. och det är väldigt tråkigt! men jag är snat klart!! Jiiipii :D och jag glömde skriva att min tubtopp är klar!! ^^ jag är faktist väldigt nöjd med resultatet!! jag ska ta med mig den hem imorogn så ska jag fota den också så ni får se!! :) och från och med imorgon ska jag försöka fota mina outfits varje dag även om dem är vardagliga!! haha, man ha en bra kväll allesammans!! :)

PUSS OCH KRAM!!! <3<3 /J


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag saknar också solen :(

2008-05-14 @ 19:56:40
URL: http://Sommmarnatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0