I´M SO EXCITED :)

hej alla snygingar där ute :)

Har precis träffat min nya "vän" Malin. Eller jag kanske ska kalla henne min nya vuxna vän Malin, hon är ju tråtts allt 28år. Och då undrar ni säkert vart hon kommer ifrån!? Är det inte så,? Vi har parats ihop av ett företag som hjälper ungdomar att få möjlighet till en vuxen människa som man kan ha som en vän, som en extra syster eller bara att ha som en person att hänga med. Kalla det vad ni vill, men ja skulle nog beskriva det som en lite med erfaren vän. Hon är i alla fall en jätte intressant och pålitlig person. Fastän vi bara har träffats några timmar idag så känns det som att det klickade, och det ska bli jättekul och skönt att bara kunna lära känna varandra och göra kula saker ihop!! :) ser verkligen fram emot nästa träff! Hon är jättecool och hon är journalist! :)


Jag var så himla trött i skolan idag, gick typ bara runt å gnällde hela dagen i stort sätt. Men vafan jag hade en jävligt dålig dag! Ibland har man rätt att vara pisst på allt. ^^


Men jag har faktiskt känt att jag gillar dar som jag bara får gnälla hur mycket jag vill! Det är faktiskt ganska skönt! Inte sant?? :)


XOXO


(det skulle kännas så himla mycket bättre om ni började att kometerna mina inlägg) ^^


Kommentarer
Postat av: lisen

haha gnällis:) faast jag tror nästan jag gnäller mer än dig!! JAG E FET!

2008-05-05 @ 21:53:30
URL: http://liiiseen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0