Kojor, inte min grej!


heej alla babes

Hm vart ska jag börja har inte några mega intressanta saker att berätta om idag. Men igår var jag ju hos kusinen. Det var väldigt mysigt. Vi byggde en jättemysig koja som vi låg i ungefär fem minuter, sen ville han göra någonting annat och då ville jag spela kort så då gick han med på det tillslut! Gud barn som är åtta år ska alltid ha någonting å att göra, om inte kojan var nå kul så vill dem gå ut å att spela fotboll eller leka med pinnar i skogen. okej, visst jag kanske också var ute å lekte men jag kunde leka med mina dockor i flera timmar utan att tröttna, men killar ska alltid hålla på med tre saker samtidigt och jag förstår verkligen inte de roliga i det.

Det är komplicerade saker de där med barn! Sen var han bara tvungen å förstöra kojan också, ^^ han är ett sånt charmtroll. Hans rum som var så städat innan vi kom förblev inte i de skick min moster ville att de skulle vara i. Men han sa att han gillade när de var stökigt och jag protesterade inte, så de förblev liggande på golvet helt orört.   

But I had a very good time anyway! :)

Idag har jag varit en sväng på stan med mami, jag fick ett linne som jag nog ska fotografera sen, den är lila som är min absoluta favofärg! Allt jag behöver nu är ett par svara pumps. Men det kommer nog att dröja ett tag innan jag kan köpa några för jag har inte ett öre!  Och jag fattar inte hur den här månaden ska sluta för nu kan jag inte en ens fika! :'(


Imorgon ska jag träffa Malin för första gången, ooh det ska bli sjukt spännande.


förresten vad tycker ni om kojor då pal´s?? ;)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0