SÅÅ GRYYMT :)

HEEEEJ :D

I sommar ska jag till Kreta. Och för några dagar sen satt jag och bloggade runt lite och läste några andras bloggar. Och då fastna jag för sweet 16 för namnet var så ballt! Jag kollade runt i hennes blogg och då stod det lite smått längst ner på sidan: inte många dagar till kreta. Och då frågade jag när hon skulle dit. Och det var ungefär samma datum som mig.

Haha och det bara bara LITE lustigt att jag ska till exakt samma ställe!! :D

Ses i Grekland då söööötisar! :)


Ska träffa Malin nu, skriver när jag kommer hem! ^^

nån som ska till något fantastisk sommarland i sommar? ^^


XOXO

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

jaa, snacka om roligt att vi ska dit samtidigt :D yesbox, skrev min msn där uppe :D

2008-05-05 @ 17:36:39
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag ska till spanien i två veckor, en vecka med min mamma och en vecka med min bästis :)(h)

2008-05-06 @ 11:26:02
URL: http://Sommmarnatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0