Solig dag...

Blääääää!!! Den här dagen har verkligen inte varit nå kul. Jag har typ varit så himla trött och okoncentrerad och verkligen inte orkat anstränga mig för något, speciellt ingenting som har skriva och lyssna som nycklord. Så jag har typ halvsovit hela dan. Alla är så himla störigt högljudda så man bara har lust och klippa till dem.
Jag brukar aldig vara så här deppig! ååh det är verkligen inte kul, vill bara att den här jävla skitdagen ska vara över. Allt bara känns så himla sugande, och jag orkar verkligen inte prata med någon. min brorsa kom in i mitt rum precis och jag är på skithumör så jag bara hade lust å skrika ut hur jävla irriterande han är!! men när jag skulle öppna munnen och ska få ut min ilska så orkade jag int ens säga ett pip. ooh jag vill bara döö! allt är så himla meningslöst....

Men nu ska mitt dåliga humör skina upp för jag ska precis ringa lilly! *litet smile* och om en timma blir det fotboll!


Ha det bra, och hoppas ni har det någorlunda bättre än mig <3


Puss och kram


/J

Kommentarer
Postat av: Klara

Ha en bra dag=)

2008-05-08 @ 16:05:09
URL: http://klarabellaa.blogg.se
Postat av: Alexandra

Nämen Johanna då :)

2008-05-08 @ 18:57:05
URL: http://Sommmarnatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0