Piteå var super

Hemma i älskade stockholm igen!. Fy vad jag känner att jag har saknat mina data, och min blogg. Efter nästan en veckas fotboll är man veklingen helt slut. Men de har varit väldigt kul. Ååh vad mysigt de har varit, vi kom fyra i hela cupen. Och de är tråtts allt Sveriges näst största fotbollscup efter Gothia. Så de var jävligt bra att komma 4 av 32 lag! :D De har varit så himla kul, med massor av lycka och glädje, men de blev ändå lite tårar. När man är så nära till målet men när de inte blir som man tänkt sig och vill blir känslorna annorlunda för en stund. Men sen när man tänkte efter så var plats 4 jättebra!

Tågresan var jättefun dit. Haha, men hem var den inte lika rolig, då hade jag ont i ryggen för jag ramlat så mycket och fått så många smällar. Jag hade rejäla skavsår, väldigt ont i huvet och ett knä som inte riktigt var på topp. Så de var väldigt jobbigt att sitta på ett tåg hela natten, och inte få någon blund alls. Men de gick tillslut bra när jag väl somnade, och tidigt på måndag morgon var vi framme i Stockholm, det var lycka att bara stiga av de sunkiga tåget.
De var jättemånga utländska lag med, bla från Italien (haha, de var ju inte så normala, väldigt "vidriga" men många ansåg att dem var charmiga för i stort sätt var dem kåta på alla blondiner som gick förbi. Men så är alla Italienarna.) Sen var det norska ,finska ,amerikaner och kineser. Massor av lag, vi spelade fotboll med några norska killar som var trevliga, haha de snackar så himla roligt. :)

Sen var vi å kolla på Piteå havsbad som var väldigt fint. Men de blåste som in i helvete så ingen bada. Men Piteåresan var jättekul! Och de var kul med fotboll, de var två år sen jag var med på någon cup, bara för att jag åkt utomlands när dem varit. Så jag hade nästan glömt bort hur kul de var!! (; Dem dagarna jag varit hemma hittills har jag mysigt med Angie, väldigt kul. Vi har shoppat lite, jag har klippt mig och sen har vi myst framför tvn med massa godsaker! :) Såna dagar är livet, när man är lycklig!


Imorgon blir det först en tur med A hon ska klippa sig och sen ska jag iväg med M på modevisning. Modevecka i Stockholm! :) Ser fram emot det. Så himla najs. Nästa vecka ska jag på skansen med min 8åriga kusin. Haha vi får väl se hur de går! Men då måste bussarna funka annars blir de för långt att gå. Men de gör dem nog! :) Så de ska bli kul att umgås lite med honom! Och någon dag nästa vecka ska jag iväg till mitt ruttna landställe, men vi ska campa runt lite på västkusten så de blir nog bra ändå. :) Gud vad tiden gå fort! UUSH!


Vad tycker ni om camping? Är de bara för gamla fiskargubbar?!



Havsbadet var jättefint, men de fattades sol och värme!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Ska du på Carin Wester? Jag med! haha puss.

2008-07-02 @ 00:30:49
URL: http://fifthavenue.webblogg.se/
Postat av: cilla

Spana gärna in min blogg å svara på frågan tack!:)

2008-07-02 @ 20:29:59
URL: http://cillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0