the sun is shining

Godmorgon. Imorgon bitti åker jag till mitt landställe i småland. Ussch de är så himla tråkigt där. Inga människor så långt ögat når. Men de är bara 20min från Kalmar så de är väl okej. Men de är så jobbigt att spendera massa tid som man hade kunnat haft de bättre någon annan stans. Men nu ska vi i alla fall inte bara  vara vid huset hela veckan. Utan vi ska till öland några nätter. alltid lika mysigt. Och en jättefin strand dessutom! Sen ska vi över till tyskland i över dagen å handla ni vet nog vad. Men jag har ju min tvillingbror med som alltid är lite kul om man är på humör. Men dit ner tar de ungefär 5 timmar. och jag har ont i ryggen just nu. så de kommer bli väldigt jobbigt att sitta så länge. Men de går nog bra. Och den 24 åker vi ju till kreta i två veckor. Men vi åker från kalmar, så de är de som är dåligt. Annars hade jag kunnat stanna i Stockholm tills dess. Men så blev d eju inte. Jag tror min mamma till och med ville åka där ifrån för att jag skulle föla med.! typiskt.
Min brorsa kom hem igår, han har varit i Bulgarien en vecka med några kompisar. Så på morgonen när jag vakna så låg de ett litet dior paket på min byrå. haha, jag jag tänkte ju förståss att de kanske var en fin perfym. Men de var de tyvärr inte, utan en falk plånbok. Inte så snygg dessutom. Rutig med vitochsvart, och i falskt ormskinn. och ett diormärke. Väldigt ful, men de var ju snällt att han tänkte på mig! i alla fall! :) haha,  Idag skiner solen i alla fall, jag ska åka in till stan ett tag. Kankse köpa en sak jag så himla järna ville ha igår. A la undan massa kläder som hon ska köpa. Och J har typ 4oo på carlings. Så de kan ju shoppas. medans jag har typ 0kr. hehe ska fråga mamma om jag får barnbidraget nu.

Så ha en fin dag allihoppa! Njut av solen. och ha det bra! Pusspuss

Idag har jag på min en the beatles tröja. svarta shorts. svarta tygskor. väska från L.


Kommentarer
Postat av: vilma

svar:jag läser Jenny S, läser du nån bra bok?

2008-07-11 @ 11:27:39
URL: http://vilmajl.blogg.se/
Postat av: channie

ÅH jag ska till mitt ladställe imorgon och det är också i småland haha i mariannelund,

men hoppas du får kul med din tvillingbror och familjen.

2008-07-11 @ 11:46:11
URL: http://channiiiee.blogg.se/
Postat av: Felicia

Det är jättekul! Du måste testa! :) Nej, så kallt är det inte. Det är ett lite nät så det kommer in lite vatten, men det tänker man inte på. :)

2008-07-11 @ 13:04:22
URL: http://fafashion.blogg.se/
Postat av: Sassy

Hoppas det inte blir för tråkigt på landet!

2008-07-11 @ 17:15:55
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0