stackrs människa!

Stackars människa!

Sitter hemma hos angie och hänger framför datan och äter nötter. Har varit i stan idag och mött en gammal vän. Möttet var inte direkt som förväntat. Han var bara så jävla tråkig där satt jag och babblade på och man fick inte ett svar heller. Har aldrig pratat så mycket i hela mitt liv. Jävla Zombie kan han inte hålla en normal konversation eller! Bakom datan pratar han allt. Och det värsta var att han har blivit så jävla ful. Bläää.
Men ändå tycker jag synd om stackarn för nu ska ni få höra hur dagen började.
Började med att jag och angie åkte till city. Hon skulle möta Lilly och tommy, och jag A. Vi skulle mötas klockan 12 men så blev det ju inte. Mitt tåg var fan försenat och åkte tillbaka. (sjukt) Så fick ta bussen in till gullmarsplan och sen ta tunnelbanan in till t-centralen. Kom dit 12.30 och han hade tydligen kommit dit redan 11.45. Så han fick vänta i typ 45 minuter på mig. Sorry! Men han verkade inte så sur som tur var. Aa så vi gick iväg och han sa att han var hungrig så vi gick till Sandy´s men när vi kommer dit så köper människan inget. Och jag köper bara en latte. Så sitter vi typ och snackar, nej menar jag snackade fanskapet öppnade inte munnen än ända gång och om han gjorde det så var det bara skitsnack. Jag sa åt han att jag hade bestämmt ett möte med mina vänner och sa att jag var tvungen att rusa för jag skulle möta dom nu! Jag bad om ursäkt och frågade om jag kunde låna hans tele. Och han gav mig den. Så jag gick ut och ringde angelica och frågade om hon ville komma och möta mig. Och som tur var gjorde hon det. Så dagen blev rätt lyckad endå. Kände lite ångest för att varit så elak. men va fan sitter man där som ett mähä så vafan!

Ps: han tog nog dissen ganska hårt! (och om jag inte har sagt det så heter jag johanna bor i stockholm och är 15 år! Ds

XOXO

skrev igår men den råkade raderas..

Kommentarer
Postat av: lisen

haha å johanna du som hatar latte!! :O
du vill ju ens inte dricka det med mig:(
ahahha skoja, sexy;)

2008-05-05 @ 20:42:50
URL: http://liiiseen.blogg.se
Postat av: Johanna

HAHA jag tror jag blivit lite småkär i latte tack vara dig!! :o (a)

2008-05-05 @ 20:44:25
URL: http://strawberrydisire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0