Modevisning, Gålö, sommarvärme

I onsdags var jag och såg Carin Westers nya kollektion på catwalken. Min vän M som jobbar på en tidning hade biljetter åt oss så jag fick sitta där bland alla kändisar! haha, vip å allt. Så då var det ju lite extra coolt också! Love it. De var helt otroligt! De var så himla spännande och coolt, allt var perfekt. Ball musik, mystiska modeller som man inte riktigt kunde förstå. Rättare sagt mannekänger som bara ställde ut de plagget de bar. Men de var så himla skickliga för de hade verkligen inget ansiktsuttryck eller känsla i ansiktet. Jag är fascinerad över att de kan hålla sina munnar så länge, när allas ögn är riktade mot dem, bara dem.


Laddar kameran bilderna kommer ikväll, tog på de fina kläderna!


NU, kl.19 kom jag hem från Gålö, jag åkte dit i onsdags kväll efter modevisningen. Sen har jag varit där några dagar med Angelica. Väldigt kul har de varit. Vi åkte båt, de är så himla härligt. Jag och A kan ju inte köra båt så vi fick hjälp av Niklas som körde oss. Och de slutade med att han var med oss hela kvällen och dan. Vi hade det chill och bara hade trevligt. De blev en del skratt när A skulle spela Gitar hero. Haha så jävla roligt. Sen blev de massa flumskratt. Vi stötte däremot på en knarkare idag. Han var väldigt obehaglig. Men han gick tillslut. Men har var liksom på stranden, vi såg att han hade sprutor. Så några vuxna prata med han och då förstod han nog att han var tvungen att gå. Men han skakade sådär obehagligt och kunde inte sitta still. Så nått skumt var de ju!

Sen Blev de lite sena nätter och trötta dagar med flum. Haha, kissade nästan på mig för jag skrattade så mycket. Så är det när jag är trött. Haha, menmen, nu ska jag kila upp till A. Väldigt långa inlägg nu på sistone, men jag har ju inte varit hemma. Och sen när man kommer hem så blir det så mycket på en och samma gång.


See you. Puss och kram /J

Juste jag och A har solat och badat! Äntligen kan man njuta av sommarlovet fullt ut! :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

så härligt att man äntligen kan ligga ute i solen och lata sig :D

2008-07-05 @ 06:46:11
URL: http://jels.blogg.se/
Postat av: Designtjejen

Vad kul att det blev så bra!!

2008-07-05 @ 19:30:21
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0