Nu är jag framme, :) Min data rockar!

Nu är jag framme här nere i Småland. Och jag har fått in internet på min laptop. :D Fast de är ganska dyrt så jag kan inte sitte så länge. Men en liten stund i alla fall. :) Jag är jätteglad! Idag är de ungefär 25grader. De är ganska molnigt så de blir inge bad tyvärr. Men de kostar tydligen pengar att ladda upp bilder så de är ju lite synd. annas så hade jag kunnat visa er bilder efter varje dag också. Men de gick bra att åka hit. Fast jag var lite grinig för de var så himla mycket liv i bilen. Alla prata i mun på varran, alla ville lyssna på sin musik och tjohej. Men sen blev de tyst och jag fick till slut en blund. Jag läste chic i en timma ungefär. DEN ÄGER, den bästa modetidningen jag vet. Och innehåller sådär lagom mycket drama. Sen läste jag måga sidor i min bok. Och lyssna på coldplays nya skiva hundra gånger. Vivla La Vida så himla bra! Nu ska vi njuta av ödelivet. Äta ungspankaka och göra de tråkiga sakerna man gör på landet. Badminton, promenad, shoppa matmatmat. Imorgon har min mormor lovat mig att vi ska kolla second hand! :D SUPER!

Nu måste jag sluta, men ha det så bra! Jag saknar mina älsklinagr så himla mycket. Grät nästan igår för jag tänkte på att jag inte kommer träffa min A på fyra hela veckor. Gumman I LOVE you! Och puss på er <3<3 uppratering kommer varje dag hoppas jag!  PUSS på er... LOVE J


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du får en skön söndag =)

2008-07-13 @ 13:19:59
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0