Första doppet! :)

Hallå allihopa!


Ännu en till dag i den stekheta solen för min del! :) Och idag har jag faktiskt varit modig nog och badat! Ganska bra av mig, jag brukar ha badat i mitten av juni men inte de här året minsann! Det kändes bara så bra den 1 juni. Haha.. Jag och min gamla polare F låg vid stranden å chilla hela dagen. Vi hade en utsökt picknick med oss, jag älskar picknick för jag blir typ dubbelt så hungrig när jag äter utomhus. :) Och inte nog med det, jag har fått en liten bränna också! Haha, kanske inte brun men röd i alla fall. Lite röd. Men det kommer nog lägga sig snart. Men det gör förbaskat ont ska jag tala om för dig! :/ Och när jag kom hem innan middagen kollade jag en stund på Sverigematchen men min familj. HAHA men jag var så himla trött så jag somnade. Så sjukt att somna när ett helt gäng galningar skriker och volymen är på topp. I alla fall i fotboll när det är så högljutt så det var lite knäppt att jag låg och sov genom hela matchen. Haha, och när den var slut gick jag till min säng och sov en stund till. (a) och nu har jag ätit middag...


Juste måste berätta lite om igårkväll! Familjetime med gäster. Haha det var trevligt. Fast jag måste bara be om ursäkt för jag inte följde med å badade igårkväll people men jag var så himla trött. Igår var det Grekisk tema hemma hos mig. Hah, i alla fall på middagen. Så det blev Mossaka och tzatziki nybakat bröd och grekisk sallad med fetaost och oliver! Sååååå himla underbart gott. :D Kändes som grekland rakt igenom. Men efterrätten blev inte fullt så grekiskt! Haha, bana split (vaniljglass, grädde, banan, chokladsås och maräng) Mums säger jag bara.


Åååh jag saknar Gotlad så himla mycket! :( puss och kram /J

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0