Dagens uppdatering.

Kom hem från lisens place för en stund sen. Idag ska vi ha picknick någonstans i mysiga Stockholm! :) Love it! Fast det är så himla svårt å välja vart men ska slå sig ner, för det är fint överallt! Men det ordnar sig nog, nu måste jag göra mig klar! Vi försov oss så vi ligger inte riktigt rätt i dagens schema. Men jag hör av mig senare! :)


Fan nu är det hundra grader men moln!? Hur ska man klä sig då,,

kl.21.10

Heldag med shopping och härliga promenader i city :) vi började med att kolla upp våra ärenden på shoppingfronten. De tog dock väldigt långt tid för vi gick in i affärer som vi inte tänkt oss. Men det var härligt med lite drömmande, så tiden gick och vi skulle egentligen ha picknick men så blev det inte. Istället hamna vi på underbara Sandy's! Varm pasta, så himla fantastisk! Och efter Sandy's åkte vi till slussen och gick uppe på Fjällgatan bra läge mitt framför grönalund på andra sidan, fin utsikt! :) Sen gick vi ner mot Medborgarplatsen och Söder, vi tänkte bara promenera men det blev lite drömmande i affärer igen! Jag hittade massor jag vill ha, men de får vänta.


Och nu sitter jag med L och lyssnar på min Pink-cd, var ett tag sen. Men hon är fortfarande great! Nu ska vi bara ta det lugnt, jag är inte så uppåt nu så det blir nog en lugn kväll.


Ha det bra, Pusspuss /J

  

Shorts - Hm
Jacka - Hm
Linne - London
Skor - Din sko
Silverväska - Hm

 

Varm pasta på Sandy's är livet! :)






Kommentarer
Postat av: Sanna

Två i? :P Men hur ska vi då göra??

2008-06-08 @ 20:01:14
URL: http://sannadahlgren.blogg.se/
Postat av: Sanna

Oj, okej.. Men jag skrev med två i :P Ska vi göra som så att du mailar mig dina inloggningsuppgifter så går jag in på din blogg och fixar allt? :)

2008-06-08 @ 20:02:32
URL: http://sannadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0