Min Stjärna!

Nu har jag fått tillbaka mitt smile :) Min bror Marcus är så himla lustig. Han ska alltid försöka vara snäll mot mig och det gör mig så himla glad! Min favorit ringde tack gumman. Det är som om du kan läsa mina tankar och förstå när jag behöver dig! För det ringer alltid när man som mest vill gömma sig under täcket. Min pappa kommer in med telefonen, jag vet att det är du och då lyser ett litet ljus inom mig som bara tänds när de är du. Det är så äkta vänskap är.

Tack för att du finns sötnos!

Ska på picknick men klassen imorgon! =) ahah alltid like mys, kanske tar med mig kameran!

Och jag MÅSTE få biljetter till Coldplay! :'(

PUSS OCH KRAM /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0