Smile

Ja då är de dagen efter midsommar, den stora bakisdagen för många! höhö. Hoppas ni hade en underbar midsommar med mycket glädje och skratt. Själv hade jag en mysig midsommar, gick tyvärr inte på sex and the city, vi trodde inte de skulle gå att byta men vi skulle ta en annan film istället, men sen missade vi tåget och vi kunde inte ta ett senare för då skulle vi ha missat halva filmen. Så jag och A tillbringade våran dag med familjen E :), de bjöds på en jättegod jordgubbstårta och en härlig grillmiddag. Bättre kan de inte bli! Sen blev de kubb, haha de var väldigt kul för vi fick bra underhållning av en inte så nykter spelare.Haha! :) När jag gick hem hade jag glömt mina nycklar, så då fick jag gå runt hela huset och banka på rutan, men alla sov så jag kände mig lite taskig när jag kom hem å väckte dem. Men vad gör man inte!?, jag kände mig som en liten inbrottstjuv mitt i natten som var ute efter någonting. Haha, spännande.. Idag har jag joggat, de började ösregna! Herregud jag har aldrig varit med om nå liknande! De bara forsa ner regn, hela jag blev dyngsur, vatten överallt. Men jag klarade igenom 3,4km med Coldplay sjungandes i huvudet. De var faktiskt ganska härligt, kändes som en konstig känsla. Regnet sprutandes ner från molnen. Coldplay i öronen och mina tankar, och mina vemodiga fotsteg. It was a happy moment, även om jag var dyngsur och jättearg. Nu ska jag underhålla mig själv genom att hitta på något! :) Men ha en bra Midsommardag allihopa!

  


Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: asså ? den har jag inte sett :) får la kika den ngn gång.. har du inte sett 8-mile? där är hon med. hon ser lite sleten ut där, men annars är hon snygg!! :)

2008-06-21 @ 17:18:02
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/
Postat av: ida

jag tolkar det som att du hade en bra midsommar... right?



Snygg header förresten!!

2008-06-21 @ 17:59:57
URL: http://idahi.blogg.se/
Postat av: Sweet 16´s blogg

cutie (=

2008-06-21 @ 23:44:39
URL: http://performance.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Vilken fin klänning! :)

2008-06-22 @ 19:49:08
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0