a slap in the face!

Nu sitter jag och ruttnar med mina skolböcker och mina osaltade cashewnötter! Blää dem är så himla äckliga!. Jag förstår inte att det kan vara så himla stor skillnad utan salt! Bläääää!!!


Men i alla fall när jag ändå inte orkar plugga kan jag ju uppdatera min dag lite djupare. Jag gick till skolan med min kära tvillingbror. Och min första lektion var No! Vi har sex och samlevnad så idag gick våran lärare igenom preventivmedel och sen fick vi se en film om en bög, och i den tjatade de om att det var okej att vara homosexuell, transexuell, bisexuell och balblabla! Det börjar bli tjatigt för förra veckan såg vi tjugo likadana filmer.. Men dagen fortsatte i en rasande fart! Jag hade bild, och då ritade jag en reklamteckning! HAHA eller Angelica ritade den teckningen men jag tyckte den var så himla charmig så jag kopierade den!! ^^

Slogan var "drink champagne and you will rock the party! :D, och sen ritade ja champagneglas och en rosa champagneflaska! Såå glamoröst av mig att kopiera Angelicas snygga teckning!(a)  Och sen hade my Darlings syslöjd och då brukar jag vara med på deras lektioner för att jag har en skitlång rast och för att jag bara älskar syslöjd! Men idag gick det inte för att vi har fått en fittvikarie som är helt jävla psykad i huvet! Hon förstör folks saker och typ säger att man inte förtjänar det betyget man fått. När jag hade henne på min slöjdlektion så började jag hata henne redan när jag gick innanför dörren. Hon stod typ och trodde att hon var den snyggaste 70-åringen som fanns också hade hon tjugo kilo smink på sig och typ bah nu pratar JAG!!! Jag bah du kan väl ha en bättre ton. Och då blev vi osams. Och då sa hon att jag inte förtränar det betyget jag har! Men sen när hon såg mitt arbete så sa hon i alla fall att jag kunde sy! Man baaaahhhhhh JÄVLA kärring!!  Och idag så blev det kaos när jag ville vara med på deras lektion! Alla stod typ och sjöng jag mo han leva för det var någon som fyllde år!? HAHA, Men i alla fall hon typ kastade ut mig! Och jag fick inte ens hämta min tuptopp! Fastän hon visste att den var min!! kärringjävel!! Och sen senare så blev hennes mobil stulen av "misstag" och så blev det typ kaos i skolan och hon slog typ en elev! Så jävla sjuk i huvet! Och haha en elev sa rakt i hennes feja att hon var en lien hora! a slap in the face! Men hon förtjänade det faktiskt! Sen var det typ ingenting mer intressant!!

Men en jättebra dag i alla fall!! :)

ha en bra kväll snyggingar!! puss och kram /J

Tråtts att våran vikarie är ett as så måste jag bara tillägga att jag faktiskt tycker någorlunda synd om henne för ingen tycker om henne. Och en elev klippte söner hennes kudde som hon gjort! Haha lite kompisk faktiskt! En ny skola med ilskna tonåringar, men det var hon som hade en väldigt väldigt dålig attityd från början!

Kommentarer
Postat av: julia

hahaha johanna klaga inte biologi är fett roligt ju :D

Men det där jävla psykfallet kan gå och ta sig,hon kan fan inte ens prata normalt med folk !! ....

:)

2008-05-20 @ 18:25:35
URL: http://ausefulidiot.blogg.se
Postat av: Therese

Det är bara att följa instruktionerna så är du med. :Dd

2008-05-25 @ 16:30:06
URL: http://metrobloggen.se/thessan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0