ånger!

Heej allihopa!! :)


Nu är jag hemma efter en superbra lördag! Igår så va jag L and A inne i stan å gick lite, jag köpte en tunika från Åhléns som ni säker kommer få se lite senare! Och jag hittade den klänningen som jag ville ha från Hm! (a) Den där BLOMMIGA klänningen hela världen är ute efter! I storlek 38, men den var för stor! TYPISKT!! Men jag hade kunnat sy in den men så långt tänkte inte jag,  de kom jag på när jag kom hem! Och nu ligger den hemma hos någon lycklig människa!! :'( Men vafan skit samma det var en tabbe men den finns i Lila! Och den var också supersnygg så jag kanske har hopp i alla fall! Vi fikade och sen åkte vi hem, och då var vi hos L en stund. Och sen gick jag och A hem för vi var så jävla hungriga! Så jag åt, och sen gick jag till A för att avsluta kvällen med lite molodifloppar! Fyfan vilket FIASKO!! Jag tyckte i alla fall att Charlotte var värd att komma top10! Men icke sa nicke, det var några ryska mongon som vann publikens hjärtan med deras fula språk. Deras låt sög när den var på ryska men sen i slutet när man fick höra den på engelska så var den faktiskt ganska bra!

Puss och kram! nu ska jag kila ut i värmen! :) ha en bra Söndag alligopa! <3

  

Jag tog i alla fall ett litet kort på våra fina klänningar! (som vi var dumma nog och inte köpte!)




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0