bra dag!

hej sötisar!

Idag har alla mina planer ändrats, jag som skulle bada, handla lite och vara ute blev inte riktigt av. Precis när jag och L skulle gå över till henne så ringer I som går i mitt lag. Och det visade sig att jag skulle spela match i flickor 16-serien. Och jag var verkligen inte sugen på å spela. Jag har ingen aning om varför med det bara är så ibland. Men i alla fall I hade ett långt samtal med mig och tillslut sa jag ja, så jag åkte med I dit! haha tack för den gumman. Om det inte vore för dig så hade jag aldrig spelat. Och dessutom så gick matchen skitbra. Eller vi kämpade verkligen. Vi vann mot Ingarö med 2-1 :D så jävla skönt. Och dessutom gjorde jag ett mål och det är lite ovanligt så då var det ju lite extra kul!

Tyvärr blev det inget första dopp för mig idag! :( men vafan det kommer, kanske nästa helg!


Nu ska jag bara ta det lugnt, läsa klart min bok som ska vara klart imorgon! Suck


Men ha det så himla bra! :) puss och kram /J


Tack för alla besökarna! :) Jättebra, men det är dåligt att nästan ingen kommenterar fegisar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Johanna det var inte Värmdö vi mötte, det var Ingarö :D

2008-05-11 @ 17:58:39
URL: http://lindastendahl.blogg.se
Postat av: Johanna

haha, vilken koll man har!! Match mot Ingarö!! :D

2008-05-11 @ 18:10:10
URL: http://srawberrydisire.blogg.se
Postat av: Lovisaaaaaa

Yeaah du spelade as bra ^^

2008-05-11 @ 18:46:59
URL: http://Lovisha.bilddagboken.se
Postat av: idaauu

jag sa ju att du skulle spela!

2008-05-11 @ 20:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0