Dagens Outfit / Dagens Uppdatering

Hej!


Ååh jag har haft en skitbra helt underbar och fantastisk tisdag!! :) Jag hade två lektioner, eller vi hade några inställt och vi skulle inte ha gjort något på dem så jag och lalla tog beslutet att åka å shoppa i Farsta i fyra timmar! :) HAHA, inte så himla bra av oss. Men vi hade verkligen ingenting kvar å göra så då orkade vi inte helt enkelt. Men vi kom tillbaka vid kvart över 2 för att göra matteprovet! Jag hoppas det gick bra! Det var chill å bara ta det lite lugnt bland alla kläder. Lalla shoppade järnet! :) och jag köpte bara ett par shorts! (ni får se bild sen så säg vad ni tycker!) Och sen hade vi suget av någonting fett så vi gick på Mc! :) jag provade den nya kyckling wrapen ^^ Den var gudomlig!! Men jättejetteliten! När jag fick den var jag så himla besviken för den var så himla liten! Men det gjorde ingenting för den var så himla god!


Idag måste jag packa å städa mitt rum! I vanliga fall brukar jag älska att packa men inte idag! Jag är så himla trött. Orkar verkligen inte och jag har ingen hum om vad man ska ha med sig för kläder! Kommer det regna? Vara så varmt så man svettas ihjäl? Eller så man fryser ihjäl? Det är det som är så himla jobbigt när man reser någonstans i Sverige! Då behöver man ha med sig allt. Och man har ingen aning om vädret för de ändras hela tiden! Om jag skulle åka till Maldiverna skulle det bara behövas sommarkläder! Hur lätt som helst. Men Sverige erbjuder allt tyvärr!!

Nu ska jag ta fram min resväska! Ses sen!!

puss och kram /J


Juste jag får inte glömma min outfit idag!!


 

*Kofta - Hm
* Svart baslinne - Hm
* grått linne (for those who loves to rock) - Hm
* Jeans - London - Gap
* Skor - Åhlens - Esprit
* Väska - London - New look
* Blommig scarf - Hm



Kommentarer
Postat av: Jessica

Snygg outfit!

2008-05-27 @ 17:21:10
URL: http://Jels.blogg.se
Postat av: Lenita

fint !:)

2008-05-27 @ 17:40:55
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: jennie

skit snygga kläder :)

2008-05-27 @ 20:34:48
URL: http://jenniejennieS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0