:'(

Ingenting fungerar just nu. Alla saker man ger allt på och verkligen försöker gilla blir bara som ett bortkastat litet ögonblick, som om man aldrig försökt och aldrig klarat det. Och det är så himla svårt att jämt försöka göra det bra av allt omöjliga och sen blir det bara skräp ändå.  Jag säger till mig själv att du är duktig du klarar det men sen blir allt bara fel när man väl gör någonting. Så tilltala aldrig er själva på att ni klarar något då blir allt man presterar bara skit. Jag är ett känslofreak Det vet jag, och alla som känner mig väl vet det också. Men jag måste bara gråta ut ibland. När allt är så himla meningslöst och sugande blir det bara så himla känslosamt så jag bara gråter och gråter. Just idag är en sån dag, först var allt normalt när man vaknade. (det brukar vara toppen). Och sen senare under dagen blir allt bara skit och sist av allt när man haft en sån jävla dålig dag blir allt bara ännu värre. Det är då alla tårar bara vräker sig fram. Hur mycket ska man klara egentligen??! *gråt*

  

puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag finns alltid här gumman, och det vet du :) Och du klarar allt (h)

2008-05-08 @ 21:01:41
URL: http://Sommmarnatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0