hääärligt :)

Hej alla snyggingar!


Lördag Klockan.01.23

Nu är det lördag! Äntligen.. Har haft en superbra dag :D igår sov jag hos Lilly. Det var sypermysigt!! :) ooh Lillys lillasyster är så himla sööööt! Och jag bara smälter så fort jag ser henne. Hon är fem år och älskar allt som har någonting med rosa att göra. Och jag är ganska flickig själv så det är jättekul å se alla hennes söta rosablommiga klänningar! Men hon gillar döskallar också. Haha det är nog tack vare L.. :) Anna mös med oss hela kvällen. Hon ville vara med dem stora flickorna! Så himla sööööt. Idag gick vi upp ganska tidigt faktiskt typ 10!! Eller det vara bara för att Anna kom ner och ville sova med oss. Så hon kom ner med världens smile på läpparna och bara var så himla glad som småbarn är! Och det är det som är så himla underbart med dem, att de alltid är så himla fantasifulla och glada. :) sen gick jag ut i sommarvärmen för att gå hem å duscha och göra mig ordning inför dagens höjdpunkt. :) Shoppingturen på stan. Jag bara älskar att shoppa och vara inne i city, om jag inte shoppar minst en gång varje helg blir jag tokig. Men i alla fall jag Lilly och ange gick på stan hela dagen idag, sen åkte vi förbi söder för att träff lisens syster och lillasyster och kompis och hund, haha.. sen åkte vi tillbaka till centralen. Satt och åt en timma på Sandys! Min speciallite varm vegetarisk pasta med Zucciniröra! Vi går till samma Sandys varje gång, när vi väljer att luncha där så dem vet vilka vi är och vad vi vill ha! Haha det är faktiskt lite lustigt. :)


Ni borde verkligen prova den varma pastan med Zucciniröra på Sandys!!! :D

Lilly har ätit middag hos mig idag, haha lördagstaos så gott. Sen har vi käkat glass med hallon och blåbär. :) Sommarkänslor på högsta nivå!! Här där jag bor har det varit typ 25 grader hela dagen. Så himla underbart, äntligen börjar sommaren komma på riktigt.


Nu ska jag och Lilly sova, vi är faktiskt jättetrötta!., min brorsa ska i alla fall sova nu! han bankar i väggen och det betyder att vi ska vara tysta. Väggarna är typ ihåliga... i alla fall i den här lägenheten!!


Hoppas ni alla haft en jättemysig helg!! :) det har i alla fall jag. Och imorgon tror jag att jag ska ta mitt första dopp i de iskalla främmande vattnet. Det var så länge sen jag badade. HAHA,  det kommer nog dröja några veckor till, men i alla fall vi säger väl så.


Sovsött allihopa! <3


Puss och kram  /J


Tydligen var det något fel på blogg.se igårkväll när jag skulle lägga an det här, så de kommer nu istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0