Have a nice day!


Igår sov jag ju hos Angelica, det var mysigt. Men vi gjorde typ inte så mycket var ute en stund och sen så halvsov vi typ genom hela kvällen. Men det blev ovanligt sent för å ha varit så himla trött på dan. Matchen mot Nynäs gick pissdåligt. Men vafan dem var inte så bra! Så vi tar dem nästa gång på hemmaplan! Jag och Angelica poppade typ massa popcorn och låg å chilla hela natten. Men i alla fall hon skulle jobba idag så vi ställde klockan, men vi vaknade innan den ringde, ganska konstigt eftersom vi hade varit uppe hela natten! Men sen gick jag ner till mig å klädde på mig. Mamma ville att jag skulle med å handla finkläder till henne. Så det gjorde vi, och jag fick två kuddar till mitt rum! :) Haha, så himla intressant.

Så nu är jag hemma från shoppingturen, och jag har typ ingenting å göra. Jag ska nog ringa Angie. Och jag måste bara berätta att jag hittade en jättejätte gammal klänning med jättesöta blommor på i storlek 140! :o och nu har jag klippt den för den va typ skitlång. Så jag ska bara sy in kanterna och sen kan jag ha den på mig... Fan den här helgen har gått så himla fort!

Ååh jag är verkligen inte redo för att gå till skolan imorgon. Och jag måste plugga idag!! Fanfanfanfanfan! Det är så jävla sugande!!


Men ha en bra kväll allihopa!!  Puss och kram /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0