I LOVE GOTLAND

Hej alla glada läsare! :D


Ni måste ha saknat mig lite vah? :) Haha! Det har varit så sjukt kul på Gotland! Jag har träffat så himla fantastiska människor och vi har haft det så himla kul tillsammans. Alla var ju där för samma orsak, att utbilda sig till elevstödjare. Men det blev så himla mycket mer. Det var inte som vi var där för att utbilda oss utan för att ha trevligt och umgås. Och de har vi verkligen gjort! Alla var så himla goa och glada. :) Verkligen en positiv stämning hela tiden. Så jag har ett big smile på läpparna! Jag skulle ha velat vara där typ en vecka till! Inte bara tre dagar! Det kändes så hemskt när vi gick av båten, när man kände hur saknaden över att lämna Gotland och alla bara vällde över. Men det blev ju i alla fall ett minne för livet! Och jag kommer definitivt åka till Gotland igen! Idag (sista dagen) var vi inne i Visby och shoppade lite! Det var jättemysigt. I LOVE IT!!! Nu är jag så jävla trött pga. alla trekamper, femkamper, sammerbetsövningar, lyssningsövningar och många fler roliga aktiviteter! Och jag får inte glömma den supermysiga stranden precis vid havet! Där vi avslutade kvällen med grillning! Sååå himla nice! :)

Såååååå sjukt roliga dagar! 

Nu ska jag ringa runt lite. Ha en bra fredagskväll allihopa, :) puss och kram /J      

(Jag laddar in lite bilder senare!)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hehe jag med, mina är också slut :(

2008-05-30 @ 21:55:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0