Lill lördag :)


Hej sötisar!!


Kom hem från angie precis :) alltid lika mysigt..


Idag ska jag på ett möte i skolan! :/ jag har faktiskt blivit tillfrågad om jag vill bli elevstödjare för nästa år, och jag vet inte riktigt vad jag har bestämt mig för. Alla säger att det är så tråkigt hit och dit, men jag tror faktiskt att det är en kul grej. Nu i slutet av terminen så kommer alla dem elevstödjarna som blivit valda åka tillsammans till Gotland. Och det är ju hur kul som helst. :D och det bästa är att det är två andra skolor som vi kommer vara tillsammans med på Gotland. Och det låter ju skitkul. Fast efter Gotlandsresan ska man ju vara elevstödjare. Och då ska man hålla lite koll i skolan, och hålla utkik efter några tecken på mobbning. Det är visserligen inte så svårt men inte så jävla kul!!. Men jag tror jag ska tacka jag ändå, ja har ju tråtts allt blivit vald av min klass. Men ska gå på mötet i alla fall så får vi se om jag ändarar mig!! :) Någon som kan tipsa mig på vägen lite?? :)


Jag har bestämt att jag ska lägga in två låtar varje dag! Jag måste ju dela med mig av min grymma musikstil! ^^

Och måste bara påpeka att min tubtopp är på topp idag, hihi, har sytt in den så den är perfekt nu, och sen ska jag sy fast en jättesöt vit spets runt så man kan knyta en liten rosett på sidan,  hoppas det blir fint! :)


Nu ska jag kila iväg till de där tråkiga mötet. Laddar in lite musik sen! :)


 Juste idag är det Grey´s på femman kl. 21 :) och sen sex and the city kl. 22!! Love it!


See you!


XOXO


Kommentarer
Postat av: bäc

klart du ska bli elevstödjare (: du måste bli med till gotland haha!

2008-05-07 @ 20:58:51
URL: http://asfaltsbl0mma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0