månpocket :)

Hej alla positiva! :)


Träningen var super. Nu borde jag egentligen kolla på Sverige - Slovenien!, men jag orkar verkligen inte! Haha som i reklamen... :) men jag har haft en ganska bra dag om det är någon som vill veta.. Jättemånga lektioner men dem genomfördes i alla fall!! Och Idag fick jag tillbaka mitt so-prov (8 sidor långt) om växthuseffekten å naturkatastrofer och bal bla bla... och jag fick MVG :) I'm so happy!! Jag älskar so! Allt som har med so att göra bara sätter sig i mitt huvud som om det vore naturligt. Ibland behöver jag inte ens plugga inför so-proven! Och det känns så skönt att kunna ta det lite lugnt och ändå få bra resultat! Det är nog också för att jag hänger med och jobbar mycket på lektionerna!! :) men i alla fall det känns jättekul!


Nu ska jag läsa min glamorösa bok som heter singel på nytt! Girligirli I know!! Men det är dem ända böckerna jag tycker om!! :) Igår kom jag precis in på kapitel 5, haha så himla ointressant men kapitlet hette i alla fall vänner man inte kan lita på. Men jag somnade efter den sidan så jag kommer inte ihåg vad som hänt! :o Nu ska jag borsta tänderna och sen läsa min bok, jag är så himla pigg! vill egentligen inte stänga av datan men vafan jag måste!!
Jag får väl sitta och läsa min bok tills jag blir trött! (det kommer ta evigheter)! slänger in en bild!!

image100 

Singel på nytt är en bok som är i New York-stile :)

sov sött allihopa!! puss och kram /J



Kommentarer
Postat av: alexandra

ja vet, haha :P

2008-05-26 @ 21:26:35
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: Jonte

Hehe, det är niiiiice xD

2008-05-26 @ 21:29:53
Postat av: malin (:

hehe, men jodå. klart du klarar av det! det är inte alls så komplicerat efter några gånger!

2008-05-26 @ 21:34:10
URL: http://maalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0