Myspys

God morgon!

Igår blev det en lite blandad kväll med allt möjligt. Efter skolan var jag tvungen å gå hem, och då väntade ja tills jag skulle åka till min fotbollsmatch som började kl.19 borta i Huddinge.

Så jag hade typ ingenting å göra på dan, men matchen gick jättebra i alla fall! Jag tror vi vann med 3-0 eller 4-0. Men i alla fall det var en lyckad kväll! Och senare gick jag hem till Angie och sov där!! Supermys:) Vi uppdaterade veckan för varandra, och sen blev det mest bara chill. Eftersom hon har haft teatervecka så har jag nästan inte träffat henne, så det var mysigt! Nu har jag precis kommit hem från A och om 45 minuter ska jag ha samling med mitt lag. Eftersom vi har en till match idag borta mot Nynäs! Men du ska jag göra mig klar!!
Ikväll ska jag vara men Angelica nextdoor! Haha får se hur det slutar! :)


Ha en bra dag/kväll/natt!


Puss och kram /J

Kommentarer
Postat av: Mandy

Mysigt haft en bra dag?

2008-05-18 @ 00:07:49
URL: http://gossipgirl93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0