pling

Hej alla glada! :)


Idag har mitt humör gått lite upp och ner! Först var jag ganska arg för att min brorsas mobil började ringa klockan 5 på morgonen. Och jag lånade ju hans rum över helgen så jag sov där igår också, eftersom han är bortrest. Men i alla fall han lämnade kvar sin mobil hemma, och tydligen så hade han inte stängt av den så den började ringa kl. 5. Och det brukar typ plinga till när tidvattnet går på hans jobb! Haha gud vet vad det är, men i alla fall jag vaknade ju så fort den började tjuta på högsta volym. Och jag trodde det typ var någon som ringde eller något så jag lät den va! Och den fortsatte ringa i en timma. Jag var så himla trött så jag orkade inte gå upp å att stänga av den! Så den förblev liggande ringande i ungefär en och en halv timma, och sen klockan halv 7 går jag upp och kollar på den där jävla mobilen.

:o och då står det vill du stänga av larmklockan?

Jag bah watafuck lixom den hade hållit min vaken i över en timma! Så nu är jag skittrött tack vare den där jävla mobilen! Han kommer hem imorgon kväll, men jag vill fan inte sova där mer. Man hör typ fåglarna på morgonen också, och dessutom så var det jättetomt i den där stora sägen! Haha så jag har flyttat in till mitt lilla mysiga rum nu!! :)


Så nu ska jag sova i min lilla lilla säng och krypa under mina dubbla täcken! :)

Juste det har varit pisskallt idag! :( jag som trodde att det skulle vara en varm och solig vecka! Men så blir det förmodligen inte! Men jag ska vara glad ändå!! ^^


Sov sött allihopa! Ha en bra dag imorgon! :)


Puss och kam /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0