Rast med lallispallis :)

haha, idag har vi också en jävligt lång rast! Dock bara i två timmar men det hindrar oss inte från att gå hem.. :) idag har vi varit hemma hos mig! Lagade makaroner och veg-burgare :)
om ni inte redan visste det så är jag halvt vegetarian, eller jag förnedrar inte direkt en blodig biff om man säger så! så då har jag börjat äta vegetariskt, men jag gillar kyckling och fisk men fisk är inte så himla gott så det blir oftast vegetariskt ändå! ^^ när jag var liten mådde  jag ganska dåligt av kött för att jag tänkte för mycket på vad det egentligen var på talriken. Om man ska uttrycka det så som jag tänkte så var det en lite kalv som levt och sprungit på ängen och varit fri. Och helt plötsligt ska jag äta av det där kon.. Då började jag få ganska äckliga tankar, och då åt jag inte så mycket, men sen började jag käka vegetariskt och började äta!! :)

det var de de,  snart ska jag och lalla typ tralla tillbaka till skolan, vi har bara so och slöjd kvar! :) Älskar slöjd, ska fortsätta på min tubtopp, ska sy in den lite ;) ni kanske får se den sen!


hörs ikväll, ska nog chilla lite med angie efter skolan, och sen ska jag på något skitmöte.


Ha en bra dag allihopa ^^


XOXO


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nämen najsigt ;) Din tubtopp vart ju jätte fin (h)

2008-05-07 @ 15:52:09
URL: http://Sommmarnatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0