TYPISKT

Äntligen är det lördag! Känns som det har varit lördag hele veckan, eftersom vi var lediga några dagar. Gud har haft det så himla bra på sistone. J allt bara flyter på så himla smidigt, det är så himla underbart!  jag vill ju tråtts allt att det ska bli sommarlov så fort som möjligt. Men det är ändå lite trist att tiden just går så fort när man som mest vill att det aldrig ska försvinna. De spännande och roliga sakarna som man verkligen har sett fram emot en lång tid kommer ändå bara vara borta på några sekunder, och de gör mig tårögd. Snyft!


Igår kväll när jag var hos angie blev vi lite "osams", så jag orkade inte va kvar där längre så jag gick hem. Kände att jag var tvungen å sova lite i min egen säng också. Det var så gulligt för jag hade pratat med angelica next door och hon skulle ut å köpa glass med sin pojkvän så då gick dem å mötte mig! Tack. Hon verkar lyckligt, och det glädjer mig för hon förtjänar det verkligen! Jag har fotboll idag! Match mot Boo, måste typ vara där om en halvtimma så det är bäst jag skyndar mig. Ooh fan de va så himla länge sen jag spelade, kommer knappt ihåg hur man gör! Men det handlar bara om inställning och den får jag om jag blir pisst på något. Så hoppas jag hittar någonting som gör mig jävligt förbannad!   Ska åka bort med familjen ikväll. Lillen fyller år! Fan egentligen orkar jag inte... 


OCH DET HÄR VAR PÅ DAGEN IDAG!

Kommentarer
Postat av: lisen

haha ja tårgöd ;) hahahahah på sandy´s !!
haha så söt:) älskar dig

2008-05-05 @ 20:45:13
URL: http://liiiseen.blogg.se
Postat av: Johanna

haha, att du aldig kan släppa taget om den där lilla incidenten!!! ^^ *skäms*

2008-05-05 @ 20:52:14
URL: http://strawberrydisire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0